You are currently viewing Izložba likovnih radova učenika s teškoćama u razvoju u sklopu projekta Rukom pod ruku- Faza V.

Izložba likovnih radova učenika s teškoćama u razvoju u sklopu projekta Rukom pod ruku- Faza V.

Izložba likovnih radova učenika s teškoćama u razvoju u sklopu projekta Rukom pod ruku- Faza V.
U sklopu projekta Rukom pod ruku- faza V održava se izložba likovnih radova učenika s teškoćama u razvoju u kojoj su sudjelovali učenici svih osnovnih škola na području grada Siska koji su uključeni u navedeni projekt. Svrha izložbe je poboljšanje njihovih obrazovnih postignuća, uspješnije socijalizacije i emocionalnog funkcioniranja.
Od izrađenih likovnih radova odabran je određen broj radova koji su otisnuti na kalendare za 2023. godinu te su isti posjetiocima izložbe poklon.
Izložba se održava u Holandskoj kući, u muzejskom prostoru (kino dvorana u podrumu) te je otvorena za sve posjetioce od 20.12.2022.-31.01.2023. godine.
Početak izložbe je u 11 sati.
Projekt Rukom pod ruku- faza V – referentni broj UP.03.2.1.07.0049 financiran je u sklopu javnog poziva „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza V“ u sklopu Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.
Grad Sisak je nositelj ovog EU projekta kojem je ukupna vrijednost 3.171.126,00 kuna, a dodijeljena su mu bespovratna sredstva iz Europskog socijalnog fonda u iznosu od 2.187.500,00kuna.
Svrha projekta je pružiti potporu uključivanju učenika s teškoćama u razvoju u osnovnoškolske odgojno-obrazovne ustanove kako bi se osigurali uvjeti za poboljšanje njihovih obrazovnih postignuća, uspješniju socijalizaciju i emocionalno funkcioniranje zapošljavanjem pomoćnika u nastavi/stručnog komunikacijskog posrednika za učenike u 9 osnovnih škola na području grada Siska.
Pomoćnici u nastavi će pružiti potporu uključivanju učenika s teškoćama u razvoju u osnovnoškolske odgojno-obrazovne ustanove kako bi se osigurali uvjeti za poboljšanje njihovih obrazovnih postignuća, uspješniju socijalizaciju i emocionalno funkcioniranje.