You are currently viewing Zahvala jedne volonterke

Zahvala jedne volonterke

Još jednom želim zahvaliti za sav trud oko traženja smještaja u subotu navečer!

Na kraju je sve dobro ispalo, taksijem sam stigla do Doma biskup Josip Lang u Maloj Gorici, gdje sam uspjela naći sobicu,

te se ujutro iz Petrinje vratiti busom u Sisak, gdje sam provela još jedan predivan dan.

Atmosfera i organizacija u subotu je isto bila izvrsna, a ljubazna djelatnica slastičarne je privremeno preuzela moju torbicu,

tako da sam opušteno mogla uživati u nastavku izvrsnog koncerta, kuhanom vinu i ukusnim debrecinkama,

a jednu litru Škrleta sam ponijela na dar i svojim domaćinima u Maloj Gorici.

Ujutro sam torbu ostavila u garderobi kod ljubaznih djelatnica autobusnog kolodvora.

Misa u prekrasnoj katedrali je bila lijepa i svečana, uz lijepu biskupovu propovijed vezano uz misijsku nedjelju i završetak volonterske akcije 72 sata bez kompromisa,

na kojoj je sudjelovalo 40-ak mladih volontera iz sisačke biskupije, a na kraju svete mise dječica su pripremila mali igrokaz vezan uz pomoć misijama u dalekim zemljama.

Poslije mise prošetala sam se do Doma kulture Kristalna kocka vedrine, i uživala u parkiću ispred,

sa zanimljivom dječjom skulpturom i fontanom. Nakon toga prošetala sam se i do Gimnazije, na žalost nisam stigla na vrijeme do Gradskog muzeja kojeg ste bili preporučili,

ali vjerujem da će biti još prilike, prošetala sam se još do parka dr. Franje Tuđmana, i spomenika braniteljima domovinskog rata s jedne strane, i stradalima u 2. svjetskom ratu s druge strane, vidjela sam i lijepi cvjetni aranžman, nadahnut ružama i etno motivima, kako je pisalo na obavijesnoj ploči pored.

Gradska tržnica je već pomalo zatvarala svoje štandove, a na blagajni ŠR centra, dobila sam sve tražene informacije, jedino mi je kupaći ostao u torbi na kolodvoru, pa sam kupanje u bazenu preskočila ovom prigodom.

Pored Gradskog stadiona i Galdovačkog mosta, uz Savu, spustila sam se do Staroga Grada, gdje sam fino ručala, uz iznimno ljubazne i ugodne konobare restorana, te poslije i obišla Stari grad, gdje mi se svidjela maketa Sisačke bitke, povijesni opisi, lutke vojnika, arheološki nalazi i općenito briga koja se posvećuje Starome Gradu i sadržajnoj ponudi.

Nakon tamo ugodno provedenih par sati, vratila sam se laganom šetnjom uz Kupu, pored Željezničkog mosta, opet do Stadiona, i brojnih sporstkih terena, večerala u Malom Kaptolu, na šetnici uz rijeku, nakon par fotki s tamošnjim skulpturama…

Taman sam vidjela da je i u Zagrebu otvorena izložba:

koju ću ovih dana otići pogledati.

Preuzela sam torbu iz garderobe, koja doista nije skupa – 1kn za sat vremena, tako da sam za tih 10 sati – od 9.30-19.30h platila svega 10 kn.

Vratila sam se u Zagreb puna lijepih dojmova, večernjim vlakom u 20.14h, na netu tražeći i informacije o radovima na kolodvoru, te i tamo našla puno zanimljivosti o pronađenim arheološkim nalazima baš na toj lokaciji.

Uglavnom, Sisak koji mi se već jako svidio pri prijašnjim kratkim posjetima, a sada će mi ostati u još ljepšem sjećanju, kao sunčan grad, iznimno ljubaznih stanovnika i dobre atmosfere, ponosan na svoju bogatu i drevnu povijest i vojne pobjede, uz pozitivnu i opuštajuću atmosferu, koja nadahnjuje…

I gdje se za noćenje, uvijek traži mjesto više : )

Srdačan pozdrav i još jednom hvala, Drina