Izložbu ”Ozeha – dizajn s feedbackom. Destinacija: Sisak” možete pogledati u Info centru industrijske baštine Holandska kuća, Rimska 10.
Izložba predstavlja sažeti presjek djelovanja agencije Ozeha (Oglasni zavod Hrvatske), nekada najveće agencije za propagandu i marketing na našem prostoru, u razdoblju od 1950-ih do kraja 1980-ih godina, fokusirajući se uglavnom na produkciju u Hrvatskoj.
Destinacija: Sisak treća je u nizu izložbi Ozeha – dizajn s feedbackom i predstavlja nastavak priče koja je započela 2016. godine zajedno s Hrvatskim dizajnerskim društvom iz Zagreba, a koncipirana je kroz nekoliko poglavlja. Ozeha – više od full service agencije poglavlje je u kojemu se razmatra ustroj agencije dok Ozehine industrijske priče govore o Ozehinim suradnjama s industrijskim gigantima poput Željezare Sisak, Rafinerijama nafte Sisak i Rijeka, brodogradilištem Uljanik i mnogim drugima. Njen utjecaj na kulturu komercijalnog oglašavanja i začetak oblikovanja marketinške struke obrađuje poglavlje Promjena klime – pogled na zapad dok poglavlja Arheologija dizajna i Ozehina orbita pružaju uvid u tadašnje radno okruženje dizajnera koji su 70-ih bili dio Ozehinog Kreativnog odjela kao i njihovih kolega koji su dugi niz godina surađivali s agencijom iz pozicije vanjskih suradnika. Autori koncepcije izložbe Alira Hrabar Bekar i Slavko Henigsman.
Izložba je financirana sredstvima Ministarstva kulture i medija RH, Grada Siska i Gradskog muzeja Sisak.